17 August 2013

Doa Buat Saudara Kita Di Bumi Syria


Bismillahirahmanirahim...

Ya Allah! Ya Qahhar ! Ya Jabbar ! Ya Muntaqim ! Ya Dzal Jalali wal ikram! Ya Allah! Ya Allah! Ya Allah! bantulah saudara-saudara kami Dr Morsi dan Ikhwanul Muslimin diMesir dan di semua tempat.



Ya Allah! bantulah mereka dan janganlah Engkau membantu musuh melawan mereka.


Ya Allah! berilah mereka kepakaran membuat senjata untuk menghadapi musuh-musuhMu.



Ya Allah! tepatkanlah bidikan senjata mereka dan kukuhkanlah kaki-kaki mereka serta berilah taufiq-Mu
pada setiap langkah mereka.




Ya Allah! satukanlah barisan mereka dan kumpulkanlah segala upaya mereka.



Ya Allah! jadikanlah jihad mereka di jalan-Mu dan janganlah haramkan pahala jihad mereka atas kami.



Ya Allah! tolonglah kaum muslimin yang terzhalimi di Mesir dan semua tempat.


Ya Allah! binasakanlah Para Munafiqin Yang Bersongkol dengan Zionis Israel+ Syiah dan Mustakbirin Amerika goncangkanlah dan hancurkan mereka.


Ya Allah! cerai beraikan barisan mereka dan luluh lantakkan kalimat mereka.



Ya Allah! janganlah Engkau memberikan kedudukan yang baik bagi mereka di muka bumi ini.



Ya Allah! Jangan berikan mereka ruang untuk menghancurkan rumah rumah untuk beribadat kepadamu!!


Ya Allah! hitunglah jumlah mereka, bunuhlah mereka dan jangan sisakan seorang pun dari mereka Ya Allah!



Kasihanilah saudara-saudara kami Ya Allah! Perkenankanlah Permintaan Kami, Aamiin Aamiin Aamiin Allahumma Aamiin..

ALLAHU RABBI, Ya Allah Rabbul Jalil, jatuhkanlah bala terhadap tentera Al Sisi di Mesir, Bashar di Syria , sokongan Yahudi, Zionis laknatullah. Hancurkanlah mereka yg sangat zalim ini. Cerai beraikanlah mereka yg telah banyak membunuh saudaraku yg x bersalah dgn begitu kejam. Laknat ke atas Bashar, al sisi! Laknat keatas Amerika, Yahudi, Israel zionis, dan pemimpin melayu yg menyokong golongan kapir laknat ini ... paling kurang pun Ya Allah, cabutlah dan pecahkan lah urat saraf setiap mereka ini, agar mereka tidak dapat bergerak untuk membunuh dan menzalimi orang2 Islam Ya Allah ...




HADIAHKAN ALFATIHAH KEPADA PARA SYUHADA ..

Kawan-kawan,, teruskan BERDOA semoga Allah menurunkan bantuan dengan segera ,, jika kita tidak dapat ke mesir sekalipun untuk membantu saudara saudara kita di sana , apa salahnya jika kita menitipkan tidak banyak , tapi sedikit pun cukup lahh.. buat bekalan kekuatan mereka dengan berkat doa kita semua..

Wamakaru wamarakallah wallah hu khairulmakirin .. Hasbunallah wanikmal wakil..!!

71 comments:

  1. Aminnnn ya Rabbal Alaminn.. :'(

    ReplyDelete
  2. aminn.. moga saudara kita kat sana dilindungi ya allah :'(

    ReplyDelete
  3. aaamiiinnn aaamiiinn ya Rabbal a'lamiiinnn... =)

    ReplyDelete
  4. Amin Aminn ya RABB !
    -_- ALLAHumma aminn .
    sabarlah saudaraku . ISLAM akan bangkit !
    hasbunAllah wani'malwakil !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya.. jadi kita semua kena support semua saudara2 kita di sana.. :')

      Delete
  5. mmg x faham dgn bangsa arab ni.

    ReplyDelete
  6. Sebak baca doa dan tgk gambar.

    Amin ya rabbal alamin.

    "Islam will win, with u or without u."

    ReplyDelete
  7. Amin...semoga Allah sentiasa bersama mereka

    ReplyDelete
  8. Amin.. semoga Allah sentiasa melindungi mereka..

    ReplyDelete
  9. sedih tengok gambar2 kat atas tu...huhu moga mereka sentiasa dilindungi oleh Allah... amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan ??? sebak hati ni.. semoga Allah turunkan pertolongan buat mereka... :')

      Delete
  10. aminnn..amin..ya rabbal allamin....

    ReplyDelete
  11. Amin..ini rancangan Allah, pasti Allah bersama mereka...

    ReplyDelete
  12. huu.. time kasih share.kekadang iqa lupa jugak nak doa neh

    ReplyDelete
  13. Ya Allah.

    Save our brothers. and bring peace to Egypt.

    Amin.

    ReplyDelete
  14. amin..... moga dimakbulkan doa kita semua..

    ReplyDelete
  15. Sedihnya :'(
    pray for mesir ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya dear.. Together pray for mesir.. ! T_T

      Delete
  16. amin...sedih dan benci dengan kekejaman zionis ni :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun benci jugak .. mereka tak ada hati dan perikemanusiaan .. :'(

      Delete
  17. Amin3...Amin ya rabballalamin...Al Fatihah utk para syuhada'. :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Al fatihah .. syurga menanti mereka di sana kelak .. :')

      Delete
  18. amin
    pray for mesir...

    Tak tahan hati ni melihatnya...

    ReplyDelete
  19. AMIN!!

    singgah follow sini dari http://nikainaa.blogspot.com/2013/08/mini-giveaway-by-puteri-nina.html

    (follower 805)

    ReplyDelete
  20. Amin Amin Amin semoga doa doa kita semua Allah makbulkan

    ReplyDelete
  21. amin,,,,ya allah kau makbulkan doa ini ya allah...sesungguhnye islam berpihak kepada mu..

    ReplyDelete
  22. ameen....
    sedih bila melihat mereka dianiaya seperti itu..
    perasaan takot muncul,terfikir,apa pula akan
    terjadi pada kita jika kita alpa..
    golongan "mereka" yang dengki itu akan ambil
    peluang atas kealpaan kita..
    umat islam,kita semua harus bersatu...

    dear:) sudi2 singgah ke blog saya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup2... kena beringat sentiasa kan ... :) okay sayang ...

      Delete
  23. dah follow ur blog:) hope u can follow mine too

    http://balqisjasni.blogspot.com/

    terima kasih :D

    ReplyDelete
  24. amin..
    p.s: sedihnya.. semoga Allah melindungi semua saudara kita di sana..

    ReplyDelete
  25. Sedihnya tengok semua gambar-gambar ni.. Nice sharing..Doa mengiringi perjuangan dan jihad mereka.. Amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa ,, nak wat ape2 pun x mampu .. doa jela yang kita utuskan buat mereka ... :'(

      Delete
  26. Amin Ya Allah..hm sedih tgok dunia islam sekarang..sntiasa je ditindas..harap semua ni berakhir la..kemangan islam 2 pasti akan dtg nnti..nice sharing azwa..

    ReplyDelete
  27. Amin..semoga mereka diberi kekuatan mnghadapi ujian ni...Allah sentiasa dengan mereka..='(

    ReplyDelete
  28. Amin..Ya Allah..kuatkanlah Hati semua Hambamu.

    ReplyDelete